喺呢個充滿愛嘅浪漫時節,有冇諗過點樣表白或示愛先顯得別出心裁?
想表白示愛都型過人嘅話,不如試下用英文講喇!以下冧到爆嘅情人節必備愛情句子,各位要記住:

1.I love you 以外嘅選擇

I love you雖然簡單直接,但女神/女朋友們可能覺得太普通…以下講法就夠特別:
I love you from the bottom of my heart.
我打從心底愛你。

You are the light of my life.
你是我生命之光。
(意思:你點亮我的生命)

You complete me.
你使我圓滿。
(意思:我的人生有你才完整)

I am nothing without you.
沒了你,我什麼都不是。

2. 電影式示愛

嫌以上句子太普通?不如向電影主角偷師!

傲慢與偏見(Pride and Prejudice)可以話係最經典嘅愛情小說之一!
Jane Austen 嘅呢本小說喺 2005 年被拍成電影,而當中男主角 Mr. Darcy 就同女主角 Elizabeth 講過兩大示愛對白:
“I love you, most ardently. Please do me the honor of accepting my hand.”
我愛你,最真誠熱烈地愛你。請接受我的求婚吧。
注意 “accept my hand” 並唔係指要 Elizabeth 接受 Mr. Darcy 隻手,而係希望對方接受求婚。
同理,”ask for someone’s hand in marriage” 意思亦係求婚。

Mr. Darcy以以上對白向 Elizabeth 作第一次求婚;但 Elizabeth 並冇答應。
第二次 Mr. Darcy 就咁講,Elizabeth 亦應承咗:
“I will have to tell you; you have bewitched me, body and soul, and I love, I love, I love you. I never wish to be parted from you from this day on.”
我必須告訴你,我已經被你的身體和靈魂深深迷住了。我愛,我愛,我愛你。從今天起,我再不希望與你分開。

3. WhatsApp傳送愛

不過香港人講求快狠準,又要「唔使急,最緊要快」;想簡單 send 個 WhatsApp 示愛?冇問題:
xoxo. love you always.
親親抱抱。永遠愛你。

x代表kisses(親吻); o等於hugs(擁抱)。”xoxo”完整意思就係 “hugs and kisses”(親親抱抱)。