退房時要拖住喼,拎住一袋二袋戰利品,仲要睇實時間趕去機場真係踢哂腳!
其實以下幾句英文可以喺你check out時大派用場,令你之後嘅旅程更加舒適方便。
記低佢哋喇:

1. 退房 Check out

要退房超級簡單,行去前台(front desk/ reception)同職員講:
I’d like to check out.
我想退房。

 

2. 延遲退房 Late Check out

如果想訓晏啲,又或者執唔切行李又點算?不如打電話落前台要求延遲退房:

Can I have a late check out?
我可以延遲退房嗎?

Can I check out at 1pm?
我可以在下午1點退房嗎?

 

3. 的士 Taxi

人生路不熟,有時喺外地要自己截的士並非易事。不如搵酒店職員代勞:
Will you please get a taxi for me?
可以為我叫的士嗎?

 

 

4. 穿梭巴士 Shuttle Bus

唔少酒店亦有提供穿梭巴士接送服務。不妨問問:
Is there a shuttle bus to the airport?
請問有穿梭巴士到機場嗎?

 

5. 寄存行李 Luggage

要拖埋喼去觀光購物都咪話唔辛苦,不如問問可唔可以將行李寄存係酒店喇:

Can I store my luggage here?
我可以把行李寄存在這裡嗎?

Could you keep my luggage until this evening?
我可以把行李寄存到今天晚上嗎?

又例如你喺旅程中途需要去另一地方留宿,可以話:
I’m going to check out tomorrow but will be back in 2 day’s time. Can I leave my luggage here?
我明天將退房但會在兩天後回來,請問我可以把行李存放在酒店嗎?