COVID-19疫情係短短半年間,令work from home由極少數人嘅專利,變成左大多數人嘅日常。更加有人話,home office將會成為打工仔係未來嘅返工形式。

 

今日我地就黎傾下,在家工作/學習相關既英文啦!

 

1)Work from home/at home

呢兩個係大多數情況係通用嘅,中文都譯做「在家工作」,其實係有小小既差別:

  • Workfrom home:以公司為主/短期的
  • Workat home:Freelance/以在家為主/長期的

 

I started working from home in March.

我由三月開始在家工作。

 

2)Work remotely

呢個詞包括咗係office以外嘅地方工作,中文係解「遠程工作」。

 

We’ve always been working remotely.

我們一直都係遠程工作。

 

Remote team

遠程(合作)團隊

 

3)Remote work tools

唔係office工作,一定會用到一D線上工作工具。

 

Video conference 視像會議;Screen sharing 畫面共享;cloud storage 雲端儲存

 

4)Keep a professional appearance

在家工作就懶得執靚靚,但係又要參加video conference,有D人就覺得好麻煩。

 

Be presentable 執靚d個樣

 

有d人會貪靚,用下小心機。

Use filter 用濾鏡

 

To be presentable, I turned on a filter.

我開左filter,個樣先出得街。

 

5)Pros/Cons

其實在家工作好處都幾多架:

 

Better use of time 更充分地利用時間

Save commute time 慳左交通時間

Flexibility 自由度提高

 

當然,如果唔夠self-disciplined,效率就好低。

 

Get lazy 偷懶

Slack off 鬆懈