香港好多護膚品都係由外國進口,又未必有中文標籤,有時買咗返嚟都唔知係咩同要點用!
不過唔緊要,只要大家睇完呢篇文,就會識得分護膚品邊樣打邊樣,仲會知道埋正確嘅護膚程序~以後就冇有怕!

1. Makeup Remover (卸妝)

護膚第一個步驟就係卸妝,卸妝產品大致分為卸妝水(Cleansing/ Miceller Water)、卸妝霜 (Cleansing Balm/ Cream)和卸妝油(Cleansing Oil)。通常嚟講只化淡妝嘅話就比較適合以卸妝水 Cleansing/ Miceller Water 沾濕化妝棉;或者用卸妝霜 Cleansing Balm/ Cream 去抹走妝容;但如果化濃妝嘅話用卸妝油 Cleansing Oil的效果更好。
除此之外,仲有專門卸眼妝嘅 Eye Makeup Remover。

2. Facial Cleanser (潔面霜)

卸完妝就要洗面喇!唔好睇小一支洗面產品,因為撈亂咗或者用錯咗隨時令皮膚變差!
潔面產品大致可分為會起泡 (foaming) 和唔會起泡嘅。
唔會起泡嘅就通常叫洗面奶 (Cleansing milk),比較溫和同適合朝早用,有啲洗面奶仲有埋卸妝功能。
會起泡嘅泡沫潔面乳 (Foaming cleanser) 清潔力通常比較強,適合夜晚使用,但多數冇卸妝功能,所以化咗妝而淨係用 Foaming cleanser 就有機會令皮膚變差。

3. Toner/ Cosmetic Water (爽膚水/化妝水)

Toner/ Cosmetic Water 就係洗完面使用~用法大多係將爽膚水/化妝水倒落化妝棉,然後拍上皮膚。

4. Pre-Essence (肌底液)

肌底液係近年先興起嘅護膚品~而且唔同牌子有唔同名稱,係比較容易搞錯用法嘅產品。
正確用法係在用完 toner 後搽上面。
其他常見名稱有 booster, essence, activator 等等。

5. Serum (精華)

精華係搽面霜前用,通常係有濃度較高嘅美容成分。
有時候美容成分濃度更高嘅產品會叫 Ampoule (安瓶),通常係細細支,價錢亦多數貴啲。

6. Cream (面霜)

護膚最後一個步驟就係搽面霜喇!
如果你覺得面霜太厚重,你可以揀用 Emulsion (乳液)。