出外旅遊,去到酒店少不免要用英文同職員溝通,點開口先啱呢?
唔想口啞啞,快D穩袋以下嘅英文短句,就有咩問題都解決到啦!

1. 前台 (front desk) 篇

開場白:
I have a reservation under the name ___.
我以___的名字訂咗房。

酒店預訂網站有時會表明雖然客人可以列明要求,但實際上獲分配一張床 (Double Room) 或兩張床 (Twin Room) 嘅決定係視情況而定 (subject to availability)。
所以,大家最好同職員表明你係想住咩房種:
I would like a room with ___ beds, please.
我想要 ___ 床的房間,唔該。

 

2. 打電話問問題篇

Can I have a morning call at 7am tomorrow?
我想要明早七點嘅叫醒服務。

When do you start serving breakfast in the morning?
朝早幾點開始供應早餐?

I’d like to order breakfast in my room.
我想叫早餐,送到我房間的。

The TV in my room doesn’t work.
房入面部電視有啲問題。

What is the WiFi password?
WiFi 密碼係乜嘢?

I can’t access the internet.
我上唔到網。

 

相關文章  在飛機上常見的英文

There’s no hot water in the bathroom.
浴室無熱水。

Can you pick up the laundry in my room?
可唔可以攞我房間嘅衣服去洗?

講完要求,不妨加多句:
How long will it take?
要等幾耐㗎?

3. 退房篇

Can we have a late check-out?
可唔可以遲啲退房?

咦,好似收多咗錢嘅?問下先:
What is this amount for?
呢個款項係咩嚟㗎?

Can we leave our luggage here?
可唔可以幫我哋寄存行李?

Can you call a taxi for us?
可唔可以幫我哋叫的士?