一年話咁快就過,又到農曆新年喇!相信大家都習慣背定十句八句中文新年賀詞拜年時「大派用場」;有冇諗過今年可以別開生面一啲,用英文講?
又或者遇上外國朋友 / 同事時都無有怕,輕鬆一秒轉 Channel 用英文拜年!

一於睇睇以下新年賀詞嘅英文版本:

1. 新年快樂

簡單一句已經表達到心意:
Happy Chinese/ Lunar New Year!

或者不妨加多啲祝福:
Wishing you a happy Chinese New Year! (祝你新年快樂!)

2. 恭喜發財

相信大家新年期間講得最多嘅就係恭喜發財。其實呢句唔少外國人都認識,所以不妨以音譯表達:

Kung Hei Fat Choy!

又或者以 “prosperous” 代表「發財」嘅意思:
We wish you a prosperous Year of the Rooster. (我們祝願你將度過繁榮昌盛的雞年。)

3. 身體健康

“Good health”、”best of health” 及 “longevity” 都可以表達健康、長壽安康之意。

Wish you the best of health in the new year.(祝你新年身體健康。)

4. 笑口常開

用英文講的話,可以 “joy/ joyful”、”happy/ happiness”

Hope that happiness will always be with you.(希望你永遠幸福快樂。)

5. 心想事成/萬事如意

“Success”、”fruitful”、”fortune”、”luck” 等字眼都有祝願對方成功、好運嘅含意。

Good luck and great success in the coming new year. (祝你好運,並能在新的一年取得成功。)

更多祝賀語英文點樣講:

恭喜發財!用英文拜年冇難度 Wall Street English