情景題:如果你要以 email 聯絡之前見過面,但並不熟絡嘅合作對象,你會點寫 email 個開場白?
呢個情況嘅難處就係:雖然你哋已經認識對方,但(一)你哋唔算熟絡,而且(二)並未以 email 聯絡過。
正所謂萬事開頭難,究竟要點寫封 email 嘅開場白先會親切得嚟又得體?
以下提供 5 大例子畀大家參考:

問候型

1. I hope this email finds you well.

希望你收到電郵時一切安好。
呢句可以話係超級常見嘅問候語,意思大致上同「你好」冇分別。亦可以有希望你安好,別來無恙之意。另一講法係:

I hope this email finds you in good health.
希望你收到電郵時身體健康。

I hope you are doing great.
希望你過得很好。

2. I hope you enjoyed your trip to the United States.

希望你享受美國的旅程。
如果知道對方啱啱出完 trip,不妨提及。

3. I trust you are enjoying the holiday season.

相信你正在渡過愉快的節日。
適逢大時大節嘅話,不如就以此作開頭喇!例如聖誕剛剛完的話,咁講啱晒:
I hope you had a nice Christmas.
我希望你有一個很好的聖誕節。

就嚟新年的話,又可以咁講:
Wish you a prosperous Year of the Rooster!
祝你有個豐盛順遂的雞年!

 

 

保險型

雖然以上句子開頭更覺親切關懷,但若果你並不清楚對方近況,可能就唔適用。不妨保險一啲咁樣寫:

4. It is a pleasure to be in touch with you again.

很高興再次與你聯繫。
直接表達好開心喺見面後聯絡幾時都係一個好開場白!

5. It was a pleasure talking with you at the ABC Conference last Friday.

很高興上週五在 ABC 會議上與你談話。

驚對方貴人事忙唔記得咗自己係邊個的話,不如講得詳細少少。另一講法係:
It was a delight to see you last Friday.
很高興上週五遇見你。