上一批居屋,你人工過了,無得抽吧。

退稅,能力太高,退唔到你嗎?

高齡津貼生果金,又未登六吧….

$4,000派錢?總有吧!

交通津貼呢…..?

 

咩都無?

 

政府持續進修基金CEF果兩萬蚊,你一定有啦!

 

以前用左,唔代表無。以前無用,唔代表依家唔用得。全部介乎18至65歲既香港人,都合資格申請持續進修基金CEF!政府仲要會係今年4月1日實施持續進修基金優化措施,資助上限由每人$10,000港元,加碼到$20,000港元。聽到係咪好興奮先?

 

錢唔用,就體現唔到錢既功用!CEF唔用,就體驗唔到身為香港市民與生俱來既權利!既然都係要讀,咁梗係用埋政府俾既錢去讀書進修!

 

至於讀咩好?小編個人認為,先唔好講自己興趣,第一件事要叮走果D三五七日內好似教到你識飛既課程,第二件事就係叮走果D無必要花幾萬蚊去學既課程。學習始終係一件好緩慢悠長既事,唔好話小編賣花讚花香,花時間同花錢去學習英文,起碼出門在外都溝通到嘛,返工寫個email都流暢D,讀梗書既學生做個功課都快D!

 

政府派錢,攞左之後,都要識得洗喲!