見CV如見人,所以你的CV如何,你的職涯也必如何。想知道點可以執得份CV整整齊齊令HR經理立即約你見工?咁就要入嚟睇下點可以寫出一份令你鶴立雞群嘅CV啦!

  • 歸類法

如果CV雜亂無章,或者只喺寫出一大堆資料,就會令人睇到頭都痛。所以建議各位落筆前要先分好不同類別,先再寫入相關經驗!以下提供可選取嘅標題,大家可以酌量使用,要記住,唔係歸類得多就等於好,有條理先喺重點!

e.g. Objective(目標)

e.g. Education(教育)
e.g. Personal Information(個人資料)

e.g. Work Experience(工作經驗)

e.g. Leadership Experience(領袖經驗)

e.g. Volunteer Experience(義工經驗)

e.g. Achievements(成就)

先發制人

你嘅CV要比其他人優勝?咁就要喺Objective部分下啲苦工啦!如果你要見一份Marketing嘅工,你嘅Objective 可以寫做︰

To bring my data analysis and research skills, experience on developing marketing plans and expertise in designing forecasting strategies for promotion into a marketing consultant role for your company.

成為 貴公司的營銷顧問,充分地運用我的資料分析與搜集技巧、處理市場策劃的經驗和在設計推廣計劃的專業知識。

先喺Objective歸納自己優勢,重點喺符合你見緊個份工嘅要求,務求得到面試官嘅青睞。

精簡化

CV最忌過份冗長,因為面試官未必有咁多時間慢慢睇,加上寫多又可能錯多,所以識抽絲剝繭十分緊要。

例如你想寫Sales Manager 嘅經驗同成就︰

I generated a 29% increase number of clients by active out-reaching. I attained the satisfaction level of clients of over 90% throughout the 3 years of work. I maintained a stable profit growth annually by launching strategic promotion plans.

我曾以積極的外展策略,使顧客數量有29%的增幅。我三年來一直保持90%以上的顧客滿意水平。我曾推行有策略的推廣計劃,以保持每年增長的收益。

記得面試官想睇嘅喺最重要嘅部分,所以你可以喺動詞開始,整合成條列嘅樣式,就更方便閱讀,好感度自然上升啦!

具體化

有時用形容詞會比人感覺空泛,這時你可以考慮用數字同實際貢獻幫幫手。例如用你嘅貢獻導致一樣數字上嘅增長嘅句式︰

Conducted and regulated the training program of employees(你嘅貢獻)that brought 30% of new clients(客戶數量), generating HKD 10 Millions (收益)growth of revenue within a year.(時間範圍)

曾策劃及管理員工培訓課程,在一年內帶來了30%的新客戶,更帶動了一千萬的收益增長。

睇完呢四個寫法,相信大家喺時候開返自己嘅CV,檢查下有冇可以寫得更好嘅地方啦!寫到份好CV,已經係搵好工嘅好開始!