等等等,唔駛寂寞到夜深嘅!學識點催促人,自然事半功倍。唔知點叫人快少少?想催促朋友、同事定其他公司嘅人?一篇文為你一網打盡,唔駛再諗前諗後,都未開到聲啦!一齊睇下除咗「HURRY UP」以外嘅英文用語啦!

 

對朋友可以用比較口語嘅方式,例如︰

 

  • The bus is arriving. We need to get a move on.

巴士快到了,我哋要快少少喇!

  • We’d better get cracking on the preparation of party.

我哋最好就快少少準備派對。

  • Sam, shake a leg or we’ll miss the flight.

Sam,你要快啲啦,唔喺我哋就會錯過航班。

 

以上三個都喺催促朋友可以用嘅,因為太口語,類近「快啲啦」嘅意思,所以唔喺好適合同同事或職場人士講。

 

有時急起上嚟,可能會用到以下講法︰

 

Please get the work done before today!

請喺今日前完成這份工作!

 

You are reminded that no delay is tolerated.

請注意,任何延誤都喺不被接受嘅。

 

但其實這些講法,很容易造成壓力,或者令人有hard feeling,依家就嚟學下點樣委婉又禮貌地催促他人啦!例如︰

 

We would be grateful if the job can be finished by 30th June.

我哋會感激你,如果那工作可以在6月30日前完成。

We would be pleased by an early confirmation.

我哋會感到十分滿意,如果能提早確認。

An early reply would be highly appreciated.

如能提早回覆,我們會非常感謝。

 

除咗以上用帶有感謝性質嘅用字,減低對被催促者嘅指責,大家都可以考慮以下,用提醒嘅語氣請對方注意進度,就可以免卻個種你成日Chur住佢嘅感覺。

 

The report is only 30% done, but the due day is tomorrow. You may consider taking it as your priority.

呢份報告只喺完成咗三成,但喺聽日就要交。你可以考慮將佢放喺優先順序。

 

You can consider checking your schedule to make sure progress of the project proposal is hitting the target.

你可以考慮檢查工作進度,確保計劃嘅進程唔會有延誤。

 

快啲記低佢哋,咁下次想催人嘅時候,就唔駛諗嚟諗去都未諗到點講啦!