DSE English Mock 英文模擬試

DSE真係驚?Practice makes perfect! 與其喺度自己搵 past paper 自己操卷,不如試一次模擬試,預估實際上自己拎到咩成績!透過參加 Wall Street English DSE English Mock Exam 了解自己的英語強弱項並加以提升!試後仲有專人面對面幫你剖析答題技巧、分析個人強弱項,提醒注意事項及常犯過失。考一次模擬試,令自己更清楚自己需要惡補嘅地方,咁就更有信心應付考試!

DSE模擬考試貫穿各種最新必考考試題型

DSE 英文模擬試貫穿各種最新必考考試題型

資深導師根據考評局評分標準批改答案

資深導師根據考評局評分標準批改答案

試後為你分析不同DSE棘手題目及答題竅門

試後為你分析不同 DSE 棘手題目及答題竅門,掌握考試模式及做卷時間分配,提高考試技巧

立即登記參加免費DSE英文科模擬考試

免費報名DSE 英文模擬試

立即登記參加 英文科模擬考試送你免費英語測試,分析你的英語強弱項,針對自身的英語程度學習,學好英文自然就更有效率,費用全免!除此之外,仲可以參加免費英語學習活動,從生活中學習英語!