好多人以為考IELTS嘅主要目的都喺為左海外升學,其實IELTS成績仲可以有好多其他用途嫁!除左升學,IELTS成績仲可以幫你去海外工作﹑海外發展﹑求職同晉升!以下落黎就分享下考IELTS有咩要特別注意嘅地方啦!

 

IELTS 國際英語測試主要分為四個部分,分別考核考生的英文聽﹑說﹑讀及寫作能力。IELTS共有三種模式,分別是General Module﹑Academic Module 和UKVI。一般學生升學會選擇報考Academic Module 或UKVI,而UKVI主要是針對有意到英國留學的學生。General Module則適合想到外地工作﹑海外發展﹑求職同晉升嘅考生!值得一提嘅喺現時可選擇應考電腦版IETLS,5至7日就可以知道考試結果啦! 比起傳統版本快好多! 好多考生應考IELTS前只著重針對整體成績,但如果可以獲取All Band Score,即喺聽﹑講﹑聽﹑寫四份卷都一樣平均地有好成績,外地升學﹑海外發展同工作都會有更大機會!所以千祈唔好集中操練某啲題型﹑題目同部分!最理想嘅做法當然係提升你嘅全面英語能力啦!

 

已經在職嘅考生可能會覺得考IETLS好陌生,可能喺因為唔太了解要點準備應考!以下就分享幾個應試要點啦!

  1. 先了解IELTS的考試模式,例如閱讀卷會要求考生在閱讀三篇文章後完成四十條題目,題目主要以多項選擇題為主。
  2. 了解完考試模式後,考生可嘗試做過往的考卷,評估自己的英語能力。
  3. 要改善英語能力,除了可以報讀專為IELTS開設的英語課程之外,亦可從日常生活入手,增強英語能力,如觀看英語影片﹑收聽英文歌曲等,讓自己習慣使用英語。
  4. 要取得進步最重要是多練習,檢討自己的弱點並作出改善!

 

準備充足自然就可以喺IELTS拎高分啦!