每當喺小組討論,又或者係要同人溝通嘅時候,都有可能會出現相反或對立嘅意見。你哋有冇試過遇到呢種情況,但係又驚講 “I disagree with you – 我不太同意” 太直接,而唔夠膽或者唔知應該點樣反駁人哋嘅睇法呢?咁呢個時候,我哋要點樣有禮貌同婉轉咁樣表達自己嘅意見呢? 

 

Disagree politely 禮貌地反駁 

1. I’m afraid I disagree. 

恐怕我得不同意。 

2. I beg to differ.  

我不敢苟同。 

3. I’m not sure about that. 

這我不太確定。 

4. I don’t see it that way. 

我覺得并不是那樣的。 

5. I’m sorry but I disagree with you on this. 

抱歉,但我不同意你的觀點。 

 

 

Show respect to their viewpoints 對他們的觀點表示尊重 

1. I see what you’re saying but …  

我明白你在說什麼,但是… 

2. That’s a valid point, but … 

這是一個合理的觀點,但是… 

3. While I agree with you on …, have you considered …? 

雖然我同意你的觀點…,但你有沒有考慮過…? 

 

 

Offer alternatives 提供其他方案 

1. Well, in my opinion, … 

在我看來,… 

2. To be honest, I think … 

老實説,我覺得… 

 

 

以後同人哋抱持唔同嘅意見,都可以踴躍咁表達自己嘅睇法!其實禮貌地反駁別人並唔係難事,只要我哋對自己有自信,同時尊重人哋嘅意見,就可以同人哋達至更有效嘅溝通!